27 черв. 2017 р.

Апеляційне

Навіяло засіданнями апеляційної комісії УЦОЯО


Мої вітання, шановні читачі!
Вчора мав нагоду брати участь у засіданні апеляційної комісії УЦОЯО (і сьогодні матиму, і ще декілька днів...)

Що вам сказати?


По-перше:колись я всім абітурієнтам казав: "якщо з результатом незгодні - подавайте апеляцію! І, за можливості, намагайтеся особисто взяти участь у засіданні комісії".

Як не страшно мені це зараз писати - не відмовляюся від своїх слів. На мою думку - воно того варте.

Але:

Ну будьте ж людьми!!! І поводьтеся гідно!!! Не потрібно приїздити зі словами: "Так, я знаю,
що там нічого додавати, але може ви все ж зможете нам пару балів накинути, бо ми ж... (тут безкінечний перелік того, які вони неймовірно-унікальні, і що саме їм мають ті бали додати просто так).

По-друге:

якщо вже ви надумалися привезти з собою вчителя, репетитора, фахівця з предмету... будь ласка, перед поїздкою уточніть у нього - чи знає він свій предмет? А чи бачив Вашу роботу? Чи читав він характеристику теста та критерії оцінювання?

Бо буде те, що й вчора. Коли репетиторам довелося пояснювати - що таке теза; чому без аргументу не може бути логічності та послідовності; як, взагалі, має виглядати власне висловлювання...

По-третє:

у пеклі Данте мало бути окреме коло для вчителів та репетиторів, які йдуть на основну сесію ЗНО "щоб сьомий рік поспіль побачити, що ж нового і як готувати абітурієнтів на наступний рік?", складають тестування, отримують оцінку 180+ і після того приходять, щоб їм пояснили - у яких моментах вони припустилися помилок...

Шановні "такі люди", відкрию вам секрет Полішинеля!

Є така мережа Інтернет (коли що - ви зараз у ній). Так от, у цій мережі є офіційний сайт УЦОЯО з програмами, характеристиками тестів, критеріями оцінювання, цьогорічними та минулорічними завданнями й правильними відповідями на них ... Навіть з таблицями, за якими ви зможете визначити самостійно оцінку ЗНО за будь-який з тестів.
Ви маєте унікальну можливість прочитате все це, не встаючи з (на чому там ви сидите?).

У цій самій мережі Інтернет є ціла купа сервісів, що пропонують потренуватися у проходженні тестів онлайн, не встаючи з того, на чому ви сидите.

Я поясню своє оце відношення. Ви, своїми діями, погіршуєте оцінку іншим абітурієнтам (бо таблиця переводу будується на основі результатів виконаних робіт). І якийсь абітурієнт отримає (саме через Вас!), наприклад, замість 150 балів - 149. Вам пояснити, що це означає для подачі документів до медичних ВНЗ?

Хоча - ні, не буду. Навіщо? Вам же цікавіше потішити своє самолюбство, повісивши на стіну черговий результат... А потім - прийти на апеляцію і зі сльозами на очах просити пояснити, чому приклад з літератури - загальний, а не конкретний і за нього вам нараховано 1 бал, замість 2?

На завершення:

Окремо хочеться виділити одного вчорашнього батька. Депутат чогось там. У медалЯх якихось...
Чесно (якщо він зараз читає - нехай знає): вчора дуже хотілося його лупнути. Дуже!!!
І за "тестируемая", замість "дочка", і за "ми жє - пєрєсєлєнци. Нам бали занізілі, навєрноє, із-за етого". Не занизили, і не з-за цього... Не знаю... Людиною треба бути. Звичайною нормальною людиною...

Перед P.S.:


приблизно третина апеляцій мала результатом зменшення тестового балу, порівняно з попереднім результатом.
Тому - двічі подумайте, перш ніж подавати апеляцію. Бо всяке буває - може у Вас десь якусь помилку пропустили?

P.S.:

вчора закінчили по десятій. Сьогодні заяв більше. Буде багато людей, які вирішили взяти участь і особисто бути присутніми на розгляді своєї заяви.
Успіхів їм! Терпіння, виваженості і мудрості - нам :-)


Щиро Ваш
автор освітнього блогу "Учись"